måndag 2 juni 2014

Mikael Stahre flyg flyg så får du nya kläder

Nu måste väl ändå vår tränare få lämna..... Vet dock inte vem vi skall ersätta med? Å andra sidan kommer jag bara glädjas om AIK tränaren lämnar. IFK har gyllene tillfället med 1 månads uppehåll och har de en reservplan sjösätt den nu, genast, igår... Kommer dock inte hända, synd för IFK och synd för oss. Med AIKaren vid rodret kommer det inte bli roligare än så här. När två spelare i blåvitt tjänar ungefär som hela falkenberg men endast är 5 poäng före har vi ett stort ledarskaps problem. När IFK har allsvenskans dyraste trupp men är 10 poäng efter serieledarna har vi ett stort ledarskaps problem. När IFKs spelide' forfarande handlar om backa hem backa hem back hem..livrädda, ängsliga, har vi ett ledarskaps problem! När Manicken som i norge aldrig spelade renodlad forward men som under Stahrens ledning tvingats till forwardsrollen som han inte vill ha och därmed självmant revolterar under match och spelar sig till kanterna i protest och blir överlägset bra har vi ett ledarskaps problem!
Nu orkar jag inte ringmärka mer fåglar från Sthlm! Så jag önskar god semestet till alla och ett förhoppningsvis trevligare fotbollsår 2015. Skulle jag mot förmodan ha helt fel och blåvitt börjar spela fotboll och vinner skiten.. Sväljer jag lätt stoltheten och tar på mig fåntratten att hylla Stahre och laget!

Inga kommentarer: