torsdag 11 december 2008

Egentligen tänkte jag skriva om att jag för ovanlighetens skull råkade snegla på Kvällsöppet med Ekdahl? Så då gör jag väl det! I slutet av programmet nämner bisittare Belinda något om Ingvar Kamprad. Hon är grinig men troligen på skoj, över att hon förutom att skruva ihop möbler numera även får agera kassabiträde när hon lämnar IKEA. Men så behöver det inte vara Belinda. Du kan faktiskt fortfarande välja en bemannad kassa och IKEA har faktiskt assistanshjälp om man inte vill bygga ihop sin egen möbel. Det kostar givetvis en del extra men har man råd så har man. Vill man däremot inte alls ha sådana möbler kan man välja en annan butik, kostar i och för sig 10 gånger mer och även dessa är ofta ihop byggda, men har man råd så har man.. Fan, Fattar inte att jag bryr mig om detta - känns som jag lagt hjärnan på en gravplats.. nej, nu skall jag sova..

Inga kommentarer: