måndag 22 december 2008

Så närmar sig då julen..den goda julen!

Efter över en vecka av endast tankar på nya Gamla Ullevi så tar jag upp mitt tangentbord igen.. Julen närmar sig och jag tyckte det var lika mycket folk som stressade bland föremålshyllorna denna julen som förra. Kanske är paketen billigare i år, det vet jag inte? Själv har jag inte ändrat något i mitt köpbeteende. Årets Julklapp är en upplevelse och då borde ju en säsongsbiljett på Gamla Ullevi var en perfekt klapp av tomten 13 gånger om. Verkar trots detta inte vara någon riktig fart på försäljningen av säsongsbiljetter för blåvitt, runt 3500 enbart. Malmö FF har 11 000 så det skiljer en del..
Åt mitt första julbord i fredags. Mysigast med julbordet är att det drar ut på tiden, man äter och umgås länge. Idag blir det glöggkväll och i morgon skall det sista ordnas innan man skall börja resa omkring bland släktingar för att säga God Jul..

Inga kommentarer: