tisdag 27 januari 2009

Egentligen bara trött..

Vet inte riktigt vad jag skall skriva? Det har varit två hektiska dagar och idag var jag så trött att jag somnade utmattad efter middagen. Nu skall jag slänga mig i sängen igen efter att ha borstat tänderna..
I sportens värld har hänt mycket.. men inte så kul som jag trodde det kunde ha blivit.. i alla fall med handbolls vm. Sverige förlorade hela turneringen efter förlusten mot Kroatien. Jag trodde benhårt att Sverige skulle lyckas rubba Frankrike, satsade till och med en slant på svenska seger tack vare det höga oddset. Men icke.. och idag var det nära de förlorade mot Slovakien. Tur då, att våra skidlandslag börjar visa gryende form med tanke på de mästerksap som står i farstun. Kan ju alltid hoppas att det blir lite roligt ur medaljpunkt..

Längtar till det gröna gräset på Gamla Ullevi.. när bollen rullar in under en blåvit himmel..

Inga kommentarer: