torsdag 23 juli 2009

Håkan Mild - världsbäst på att hålla hemligheter?

Nu kan jag väl säga - VÄLKOMNA Bjarnarson, Stiller och Tuomo till Sveriges skönaste fotbollsförening IFK Göteborg! Något ytterligare nyförvärv kommer nog inte, men man vet ju aldrig med gudfadern Mild.

Hade knappt hunnit skriva klart mitt senaste blogginlägg innan jag tvingades skriva ytterligare ett. Egentligen emot principen att uppdatera varje dag eftersom det i vanligdags inte brukar hända så mycket på en dag. Men alla regler har ju undantag, så idag presenterade Håkan Mild ett framtidsnamn från Island på 23 år- Theodor Elmer Bjarnarson från FC Lyn i norska tippeligan. Mild visar om och om igen att han måste vara en av världens bästa på att hålla hemligheter. Om jag någon gång skall berätta en hemlighet för någon kommer jag ringa Håkan Mild.


För mer läsning: http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,64758&_dad=portal&_schema=PORTAL&element_id=7634276

Inga kommentarer: