onsdag 2 juli 2008

Älskog mitt i folkhopen

Så då har man smält den förlust man "inte" orkade bry sig om igår. En sak är ju säkert trots all misär, blåvitt kommer vinna igen. Det här kanske var matchen de behövde. Nu får de knyta näven och ge igen mot alla belackare inklusive mig själv. Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Jo, det har det? Det sjukaste som jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva. Jag och en kompis tog en kvällspromenix och tänkte att vi skulle kolla utsikten över Göteborg. Väl uppe på berget var det som vanligt en del folk som satt och drack vin och öl och hade allmänt trevligt, men vi märkte också att de tittade åt ett speciellt håll emellanåt. Detta gjorde ju att även vi tittade dit och då får vi se två kärlekskranka kroppar som i öppen dager ligger och knullar. Här var det inte tal om att gå undan lite diskret, nej, en filt som var alldeles för liten och en tjej som trodde hon var tyst när hon gnydde. Vad man förstår är ju att det var vi runt om som var deras erotikum och fan, jag kan väl titta om det bjuds..

Inga kommentarer: