torsdag 18 september 2008

Börjar känna mig krasslig

Fick gå hem från jobbet idag, har drabbats av overload pga. alla måsten. Ringde en kollega efter att jag åkt. Han sa att han hälsat precis innan jag gick, mindes inte ens detta. Nej, nu skall jag sova i glädje för IFK vinsten och vila upp mig till morgondagen. Hoppas jag inte börjar bli sjuk för det är det tråkigaste som finns...

Jag lägger
min kropp
på uppladdning
för tröttheten
har borrat
ett hål
av glömska
där spegelbilden
av alla
händelser brukar
projiceras /H

1 kommentar:

Unknown sa...

Tjenare Henke! Helt otroligt att jag får den stora äran att skriva den första kommentaren på din blogg! Hittade hit först idag, annars hade jag såklart kommenterat mer innan. Grym blog, men mer vardagsliv och mindre fotboll tack ;) hoppas att allt är bra. Här i spanien är det fortfarande varmt, men jag ska till holland nästa vecka så då blir det väl lite sämre väder kan jag tänka mig. Ha det gott och fortsätt skriv så hörs vi!