lördag 27 september 2008

En vacker höstvind och jag tippar

Idag är en härlig dag i Göteborg, lite skön vind och blå himmel, precis så som en höstdag skall vara. Skönt med sovmorgon dessutom och en god frukost efter gårdagens filmkväll på 5 timmar.
Vad händer idag då? Jo, idag skall jag på kalas/fest/party ute i Lerum. Det stora problemet är bara hur vi skall ta oss hem i natt. För inte nog med att det är Lerum, det är inte i Lerum utan ute på vischan. Men det blir ju ett senare problem och med lite vino i kroppen löser det sig.
Veckan som varit - Blåvitt lyckades inte ta revansch mot Ljungskile, tråkigt, men jag är imponerad av LSK, trodde aldrig de skulle ha 22 poäng idag och kanske klara sig kvar. Deras tränare Wilson har varit en genitränare för dem. Sedan tycker jag även det är roligt eftersom farsan bor där och min flickvän kommer därifrån. Så hoppas de klarar kontraktet för då får vi möjlighet till ny revansch nästa år, annars kommer man ju få höra om dessa två matcher till leda..
Nej, trevlig helg på er...

Inga kommentarer: